Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

- Οχιές Διμούτσουνες -

Στην Κυπριακή πραγματικότητα κάθε γραφείο/επιχείρηση είναι πιστεύω μια μικρογραφία της κοινωνίας μας. Ωστόσο δεν είναι λίγοι οι χαρακτήρες και οι τύποι που συναντούμε στη δουλειά αλλά δεν θα επιλέγαμε ποτέ να συναναστραφούμε μαζί τους στην προσωπική μας ζωή. Λίγο οι κανόνες καλής συμπεριφοράς λίγο η ανάγκη συνεργασίας , καθημερινά όλοι και όλες συμβιβαζόμαστε, και συνυπάρχουμε...
Σήμερα όμως, μιας και πλησιάζουν οι γιορτές (πεταρίζω βλέφαρο), θα αφιερώσω λίγο από τον προσωπικό χρόνο μου σε δύο αγαπητούς μου συναδέλφους:
Πρώτος στην λίστα μου ο συνάδελφος μου ο Dick. O Dick είναι υπερόπτης, εγωιστής, κακεντρεχής, διπρόσωπος και γλείφτης παρόλο που μεγάλωσε σε χωριό. Υπερόπτης με οποιονδήποτε έχει κατώτερη θέση από τον ίδιο, εγωιστής με τους συναδέλφους του, κακεντρεχής με όλους, διπρόσωπος με όσους νοιώθει ότι τον απειλούν και γλείφτης με τον μάστρο. Πιστεύει τόσο ο ίδιος όσο και η γυναίκα του (η οποία σιχαίνεται την καταγωγή του) ότι είναι ο πλέον καταξιωμένος και πετυχημένος άνδρας. Όσα γίνεται να αποφύγει να κάμει ο ίδιος θα τα πασάρει σε κάποιον άλλο αλλά θα φροντίσει να κάμει γνωστά σε ούλλην την υφήλιο τα όσα έχει ο ίδιος αναλάβει.. Επίσης παρουσιάζεται συνεχώς αγχωμένος τζαι για να δείξει πόσο φόρτο εργασίας έχει, ποφυσά δυνατά σε τακτά διαστήματα. Αν αισθανθεί ότι υπερτερεί κάποιος άλλος έναντι του, θα επιστρατεύσει τεχνάσματα του τύπου «παίρνω έξω το μάστρο να του κάμω το τραπέζι σε ένδειξη της εκτίμησης μου προς το πρόσωπο του» για να έρτει στα ίσια του. Είναι πάντα ανταγωνιστικός.
Τον τελευταίο καιρό ασχολείται ιδιαίτερα μαζί μου. Επειδή με αγαπά μου συστήνει να μην δουλεύω πολλές ώρες γιατί είμαι και μάνα και πρέπει να περνώ χρόνο με το παιδί μου, ότι δεν θα το εκτιμήσει κανένας στο τέλος και μου υπενθυμίζει με χιούμορ ότι η θέση της γυναίκας είναι στο σπίτι... Ακόμα ρωτά πίσω από την πλάτη μου για τη δουλειά μου, με πόσους και ποιούς μίλησα, αν έχω φόρτο εργασίας, αν συναντώ τον μάστρο, μέχρι τί ώρα κάθομαι στο γραφείο και άλλα... Περιμένει εναγωνιωδώς να κάμω λάθος. Α! έμαθα επίσης πως με κατηγορεί σε νέους συναδέλφους λέγοντας τους να με έχουν σε απόσταση και πως δεν πρέπει να μου έχουν ιδιαίτερη εμπιστοσύνη και πως «μιλώ» υπονοώντας ότι είμαι κάρφα. Πρόσφατα αντιλήφθηκα ότι έχει και συνεργό...
Συνεργός του Dick είναι η bitchy Milf. Η Milf είναι ψεύτισσα, κουτοπόνηρη, αλαζονική, κουτσομπόλα, που της αρέσει να δημιουργεί παρεξηγήσεις και να σχολιάζει άτομα, καταστάσεις και ιδιαίτερα τις όποιες σεξουαλικές σχέσεις. Είναι at her early fiftys και αγαπά ιδιαίτερα τους νεαρούς άντρες του γραφείου. Σε χαρακτήρα είναι τρισχειρότερη από τον Dick. Εμένα με αντιπαθεί γιατί αντιλήφθηκα ότι εκμεταλλευόταν καταστάσεις και ονόματα για να κάμνει τες δουλειές της και να κάμνει και την σπουδαία σε κάποιους κύκλους της Λευκωσίας. Μαζί μου το αντιλήφθηκαν και άλλοι αλλά επειδή εγώ της είπα τί έμαθα (το ζώον ) επειδή μου αρέσει να λέω στον άλλο ευθέως τη γνώμη μου για κάτι που τον αφορά, αυτή θεώρησε ότι εγώ το «έφτασα» στον προϊστάμενο της ο οποίος την υποβάθμισε αφού την ξέχεσε. Επίσης δεν με αντέχει επειδή ανέθεσαν σε μένα κάποια από τα καθήκοντα της (που είχαν prestige και έκοβε φλέβα για να τα πάρει) μετά που την επήραν πρέφα.
Εντωμεταξύ ορισμένοι από τους συναδέλφους έρχονται σε μένα για θέματα που θα μπορούσε να χειριστεί o Dick και η Milf λόγω του υπεροπτικού στύλ συμπεριφοράς τους και οι πλείστοι μου λένε τί κάνουν ή λένε τα δύο τους για μένα. Στην αρχή πληγωνόμουν. Ύστερα κατάλαβα ότι ότι και να κάμω δεν πρόκειται να με αγαπήσουν ποτέ!!! Όντας μουσιαμμάς/βλάκας (διαλέξετε ανάλογα) δεν αντέδρασα μέχρι στιγμής . Αλλά προβληματίζομαι.... Είναι δυνατό ο Dick και η Milf να καταφέρουν να με βλάψουν; Λες με τις κατηγορίες και τις διαβολές τους να πετύχουν το σκοπό τους και να χαλάσουν ότι εγώ με πολύ κόπο και θυσίες κτίζω;
Η Milf έχει χύσει πολύ δηλητήριο για το άτομο μου. Αυτό το αντιλήφθηκα σε μια «αξιολόγηση» όταν πληροφορήθηκα ότι οι απόψεις για το άτομο μου διϊστανται. Δηλ όσοι σχετίζονται ή είχαν συνεργαστεί μαζί μου δήλωναν πανευτυχείς και μιλούσαν για μένα με τα καλύτερα λόγια θεωρώντας ότι είμαι το μέλλον και κάποιοι άλλοι που δεν με ήξεραν καλά και δεν έχουμε συνεργαστεί ποτέ, είχαν αρνητική εικόνα για μένα και πίστευαν ότι δεν θα πρέπει να προωθηθώ στην ιεραρχία... Η πρόσφατη εξέλιξη απέδειξε ότι αυτοί που επενδύουν σε μένα κατάφεραν να περάσει το δικό τους... για την ώρα. Όμως μου είπαν για τις αντιρρήσεις που είχαν οι άλλοι και καταστεναχωρήθηκα..
Ούφ! Πραγματικά απορώ με κάποιους ανθρώπους....


5 σχόλια:

  1. Μα πως είναι δυνατόν στην αξιολόγηση να βάζουν από άτομα που δεν έχουν συνεργαστεί μαζί σου να πουν την άποψή τους; αυτό είναι γελοίο. δηλαδή να πουν αν είσαι καλός άνθρωπος, ευγενικός; χέστηκε ο εργοδότης, η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται αν είσαι καλός επαγγελματίας.

    δεν αξίζει να στεναχωριέσαι όμως. σκατά άνθρωποι υπάρχουν παντού. να φυλάγεσαι και να προφυλάγεσαι από αυτούς. και να μην διστάζεις να ανταποδίδεις τα χτυπήματα στα ίσα.

    μήπως να αλλάξω συμβουλή μιας και είναι χριστούγεννα; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. welcome back agapiti..tora epira xaparin to post sou. pos ginete? en mou to edixne sto blog mou. anyways...
    na prosexis, mpori na se vlapsoun anepanorthota koukla
    she demon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μάνα Για να καταλάβεις λίγο καλύτερα η Milf έχει δημιουργήσει κάποιο «κύκλο» ανάμεσα στους ας πούμε partners. Ενδεχομένως να έχει και σχέσεις με κάποιον από αυτούς. Έχει επηρεάσει κάποιους και το ξέρω σίγουρα. Το «αξιολόγηση» το είπα γιατί δεν μπορώ να αναφέρω ακριβώς τί εννοώ. Βασικά αφορούσε την τοποθέτηση μου σε ένα decision making σώμα. Για αυτό είχαν λόγο όλοι. Είδαν τα ονόματα ένα - ένα. :)
    Ξέρεις συνειδητοποιώ ότι μπορεί με τη δουλεία μου να αποδείξω σε όσους με αμφέβαλλαν ποιά είμαι. Νομίζω τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους κάποιες φορές. Όσο για τους 2 «φίλους» μου μαζέυκω τους τα. Αλλά επαρατήρησα ότι όσο παίζω πελλό τζαι εν ασχολούμαι λυσσιούν. Ακούουν τα μπράβο ή βλέπουν ότι χαίρω εκτίμησης τζαι πελλανίσκουν. Επίσης θεωρώ ότι αν τους αφήκω να γκρινιάζουν συνέχεια τζαι εγώ απλά κρατώ το επίπεδο μου και δεν ξεκατινιαστώ εν να το πάρουν ούλλοι το μύνημα για το ποιόν τους...

    Εσύ αν είχες κάποιους να σε γλωσσοτρώουν τζαι να σου κατηγορούν ένα άτομο που το επίπεδο της δουλειάς του είναι αντικειμενικά καλό και οι ανώτεροι που συνεργάζονται μαζί του είναι απόλυτα ευχαριστημένοι και το άτομο αυτό δεν άνοιξε ποτέ το στόμα του να κατηγορήσει κανένα πρέπει να είσαι πολλά άθλιος not to get the picture...

    Έτσι θέλω να ελπίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @She Hello dearest :)

    Νομίζω εν τον εαυτό τους τζαι την υγεία τους που βλάπτουν. Πρέπει να σκέφτομαι θετικά και να αποβάλω κάθε φοβία. Είπαμε μαγνητίζουμε τα κακά άμαν είμαστε κακόκεφοι. Μπορεί να μαραζώνω αλλά ύστερα πεισμώνω.. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ..

    Βλέπε Λευτεράκης, δεν τον χαλά τπτ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. egw twra to eida tounto post... elpizw na men se efan zwntani

    grafe

    ΑπάντησηΔιαγραφή